20.mar.2011
‘Like’ na Faceboooku ima veću vrijednost nego ‘tweet’ na Twitteru, otkrio je Eventbrite, kompanija koja prati finansijsku isplativnost društvenih mreža. Prosječan ‘Like’ o nekom događaju u prodaji ulaznica donosi 1,34 dolara, dok ‘tweet’ donese samo 80 centi.
Istraživanje je otkrilo da je Facebook više povećao prodaju na Eventbriteu nego Twitter iako su vrijednosti tweetova veći danas, nego u bilo kojem trenutku u posljednjih šest mjeseci. Osim što svaki ‘Like’ vrijedi više nego ‘tweet’, kumulativna aktivnost na Facebooku također je veća. Naime, ljudi četiri puta češće dijele događaje s Eventbritea preko Facebooka nego Twittera. Kompanija to pripisuje širini dosega i većem naglasku na stvarnim vezama.
Treba napomenuti da vrlo mali postotak posjetitelja stranice dijeli događaje na obje mreže. Samo jedan posto posjetitelja koji su posjetili stranicu podijelili su događaj s prijateljima, a istu stvar je učinilo i deset posto onih koji su kupili ulaznicu. Očito ljudi češće dijele događaje, ako ih pohađaju, zaključuju u Eventbriteu.