Kalesija

UNICEF priznao da Facebook ne spašava živote /VIDEO/

like ne spasava zivoteI dok mnogi još uvijek misle da stiskanje Like gumba na Facebooku može promijeniti svijet, UNICEF u svojoj novoj reklamnoj kampanji daje do znanja da u realnom svijetu to ne znači apsolutno ništa.

Facebook i druge društvene mreže su postali moderna borilišta, u kojima se pojedinci i organizacije bore za bodove, mjerene brojem lajkova. No osim osobne satisfakcije da ste, eto, u nečemu bolji od nekoga drugoga, znači li to išta ostatku čovječanstva?

Ako ćemo suditi po novoj kampanji švedske podružnice UNICEF-a, ne! Naime, u četiri nove, kratke reklame, UNICEF priznaje da Like ne može kupiti cjepivo, odjeću i hranu onima kojima je to najpotrebnije, te da je za takve stvari još uvijek potreban dobar, stari, opipljivi novac. Posebno je dojmljiva reklama u kojoj dječak Rahim sarkastično kaže kako se boji za svoj i život svojega brata, ali da će sve biti u redu kada Facebook Sweden stranica skupi 200.000 likeova.

Na ovakav potez su se odlučili zbog sve izraženijeg vjerovanja ljudi da je dovoljno samo lajkati nešto, kako bismo pridonjeli rješavanju problema. I dok možda pomaže u širenju svijesti o nedaćama koje more one koji žive u gorim uvjetima nego mi, ovakav način podrške tim nesretnicima ne znači apsolutno ništa.

Znate nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
[contact-form-7 id="257132" title="Report error"]

Komentari

Kalesija: Otvorena savremena benziska pumpa i autobuska stanica, inves …

Živanov u narandžastom dresu i naredne sezone

U srijedu Svečana akademija povodom Dana antifašista i boraca NOR-a

Novogodišnjim bazarom počela „Zima u Živinicama“: Večeras Laki …

Aktivnost mjesnih zajednica u 2023. godini: Najviše sjednica u Gornji …

Nekoliko živiničkih naselja u utorak bez struje

CLOSE
CLOSE