Kalesija 24°

Istraživanje: Facebook je dosadio svakom trećem korisniku

Prema posljednjem istraživanju, koje su obavili Reuters i analitička kompanija Ipsos, svakom trećem korisniku je društvena mreža Facebook dosadila. Prema prikupljenim podacima, takvih korisnika će biti sve više.

Istraživanje je bilo fokusirano na monetizaciju Facebooka, više nego na trenutne navike korisnika, ali su podaci otkrili mnogo toga. Prema mišljenju 1.000 amerikanaca, 80 posto korisnika Facebooka nikada nisu kupili neki proizvod ili iskoristili neku uslugu zbog onoga što su vidjeli na internet-stranici. To znači da, bez obzira na tehnike, reklamiranje, koje kompanije trenutno koriste da bi privukle mušterije, jednostavno ne funkcioniše.

Istraživanje je pokazalo da su korisnici između 18 i 34 godine najaktivniji na Facebooku, dok samo 29 posto starijih od 55 godina sebe smatraju redovnim korisnicima. Ljudi koji mnogo vremena provode na Facebooku gube kontakte sa svojim prijateljima i ne druže se.

Znate nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?

    Ukoliko imate više informacija o temi ili nam želite prijaviti grešku možete nas kontaktirati i na e-mail: ntv@neon.ba.

    Komentari

    Kalesija: Otvorena savremena benziska pumpa i autobuska stanica, inves …

    Nebo iznad BiH uskoro bi opet moglo poprimiti čarobne nijanse, “ …

    Usaglašen konačni tekst rezolucije o Srebrenici i dostavljen predsje …

    Team CNC Kalesija traži radnike

    Rile Promet: Prvi kućni sajam namještaja

    Servisne informacije iz Kalesije (18. 5. 2024.)

    CLOSE
    CLOSE