Kalesija

Žene što su duže na Facebooku to su nesretnije

Žene u prosjeku dnevno provode 81 minutu na Facebooku, a što su duže na društvenoj mreži to su nesretnije i ne zadovoljnije svojim životom.

Najpopularnija društvena mreža, Facebook, bila je predmetom brojnih znanstvenih istraživanja, a te studije pokazale su pozitivne, ali i negativne efekte pregledavanja tuđih i uređivanja svojeg profila. Depresija, promjena veličine mozga i pretilost su neke od nuspojava, a nedavna studija je na popis negativnosti dugotrajnog boravka na Facebooku dodala i nezadovoljstvo životom, a taj osjećaj je specifičan samo za ženski spol.

Naime, kada su švedski znanstvenici sa sveučilišta Gothenburg proučavali navike korištenja Facebooka preko tisuću volontera zamijetili su ne samo da žene dnevno provode više vremena na društvenoj mreži od muškaraca, nego da što više vršljaju po profilima to su nesretnije i ne zadovoljnije svojim životom.

Korisnici se u prosjeku tokom dana prijave na Facebook šest puta, a mnogima je upravo Facebook početna stranica na internet preglednicima. Žene prosječno provode  81 minutu na Facebooku, dok muškarci u jednom danu potroše 64 minute gledajući tuđe objave.

Preko polovice ispitanika kaže kako je bez Facebooka vrlo teško, gotovo nemoguće ostati u toku sa zbivanjima u društvu. Studija je, također, pokazala da većina volontera na Facebooku objavljuje samo velike vijesti, te pozitivne misli i događaje. S druge strane, njih 38 posto, priznalo je da pišu samo o negativnim emocijama i događajima.

Znate nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
[contact-form-7 id="257132" title="Report error"]

Komentari

Kalesija: Otvorena savremena benziska pumpa i autobuska stanica, inves …

Pregled najvažnijih sportskih događaja koji nas očekuju u 2025. god …

U BKC-u održan program “Lijepo je doć’ u svoju Čaršiju”: KUD …

U petak počinje isplata penzija za decembar

Novogodišnja čestitka načelnika i predsjedavajućeg Općinskog vije …

VIDEO/Žena mu se u 7.mjesecu trudnoće porodila u autobusu: Djevojči …

CLOSE
CLOSE