05.mar.2011
Kartelsko Udruženje medijske inustrije (UMI) nalazi se pred rascjepom. Upravni odbor BHRT-a odlučio je napustiti ovu asocijaciju kojom rukovode Adnan Bilal, direktor marketinga FTV-a, i Neven Kulenović, direktor srbijanske ispostave marketinške agencije SV-RSA i pokrovitelj kompromitirane agencije za mjerenje tv gledanosti MIB.
Podjela marketinškog kolača odvija se tako da Kulenović prvo odredi tv stanice na kojim će se oglašavati njegovi klijeniti, među kojim su na primjer Coca Cola, Nivea, Pivovarna Laško, Eronet, a potom u dogovoru s vlasnikom MIB-a Reofom Kljajićem obezbijedi „odgovarajuću gledanost“ odabranih stanica.
Kulenovićevi favoriti su FTV, Pink i Hayat, a na samom dnu pozicioniran je BHRT, kome pripadne tek nešto mrvica od golemog marketinškog kolača.
BHRT je u nekoliko navrata zahtijevao neovisnu reviziju televizijske gledanosti, no tom zahtjevu jedini se usprotivio – Neven Kulenović!
BHRT će inicirati formiranje nove asocijacije a njen prvi zadatak bit će uvođenje još jedne agencije za mjerenje televizijske gledanosti, jer je to jedini način da se dokine monopol nekolicine marketinških dahija koji obilato finansiraju imbecilne televizijske sadržaje tipa „Farme“ i koji sistematski guše profesionalnu i neovisnu tv i novinarsku produkciju u BiH.