05.jun.2011
Eric Schmidt, izvršni direktor Googlea, priznao je da je “pogriješio” zbog toga što Facebook nisu shvatili kao prijetnju, dok je on bio na čelu ove kompanije.
On je izjavio da su se Facebookom trebali “obračunati” prije četiri godine kada je ova društvena mreža imala oko 20 miliona aktivnih korisnika, piše “RSE”. Danas, sa više od 500 miliona korisnika, Facebook je postao magnet za online reklamiranje i nastavlja da ugrožava Googleov finansijski rast.
Schmidt je kazao da Google, sada sa osnivačem Larryjem Pageom na čelu, razvija nove načine da poveže svoje korisnike sa prijateljima i porodicom.
“Vjerujem da će čitava industrija profitirati zbog alternative (za Facebook)”, rekao je šef Googlea i dodao da su pokušaji partnerstva Googlea i Facebooka odbijeni, jer se najveća društvena mreža odlučila na partnerstvo sa Microsoftom.
Facebook predstavlja još jedan problem Googleu, jer veći dio informacija sa Facebook stranica ne može biti pretraživan preko Googlea. Ovo ograničenje ugrožava Google, jer otežava razumijevanje korisničkih odabira koje mogu koristiti oglašivačima.