Kalesija

Alma Bajrić Džihanović: U svaku teglicu organskih proizvoda stavljamo ljubav

Fotografija je ono što nam na društvenim mrežama, danas jako popularnim, najčešće privuče pažnju. U stvari viđene na Facebooku zaljubimo se na prvi pogled i potom želimo sebi priuštiti ne samo neki odjevni predmet, komad namještaja nego i neke prehrambene artikle. Imajući to na umu Alma Bajrić Džihanović osim pravljenja pažnju pridaje i fotografisanju svojih organskih prozvoda. “Još kao srednjoškolka sam maštala da u budućnosti pokrenem vlastiti biznis. Svoju kreativnost sam izražavala na razne načine. Od kreiranja modnih dodataka za djecu do proizvodnje organske hrane. Sasvim slučajno sam izradila etikete za proizvode koje smo pravili za vlastitu upotrebu. Objavila par fotografija i nakon par minuta počele su da stižu poruke, interesovanja za iste. Naravno, bilo je i onih kojima nije bilo jasno zašto pravim naljepnice na proizvode koje ćemo “tek tako da pojedemo”kaže Alma.

“Mene kao ekonomistu, na smijeru Marketing, uvijek su zanimale teme vezane za proizvodnju, teme vezane za plasman na tržištu. Mi marketari smo itekako svjesni koliko ambalaža, izgled i propagiranje nekog proizvoda znače na tržištu jer je konkurencija zaista velika. Na nagovor dragih ljudi, moja ekipa i ja smo odlučili svoje proizvode plasirati i učiniti dostupne široj javnosti. Odmah su počele da stižu narudžbe kako za domaće tako i za ino tržište. Prva narudžba je otputovala u Njemačku. Kupci su bili prezadovoljni a to mi potvrđuju i njihove ponovne narudžbe. Počeli su da preporučuju naše proizvode a to je najbolja reklama. Od proizvoda imamo sledeće: Domaći ajvar kako ga još zovemo i “Naš ajvar”, guste sirupe od domaće višnje i kupine, slatko od dunja “Slatka čarolija”, pekmez od šipka, čaj od sušenog šipka.” dodaje naša sagovornica.

Sve proizvode rade isključivo sistemom pasterizacije, bez dodatka bilo kakvih hemijskih primjesa. U svaku teglicu je, kaže, uloženo mnogo truda i ljubavi, od samog ukusa do zanimljivih ambalaža prepoznatljivih po tufnicama i etiketa sa zanimljivim sadržajem.

“Ovaj naš mali porodični posao u planu smo proširiti plasmanom u hipermarkete a prije toga registrovati obrt. Pored roditelja našu ekipu prvenstveno čine mladi, obrazovani ljudi, puni ideja, volje za radom. Već smo u razradi plana nabavke mašina i pokretanjem male linije proizvodnje. Najbitnije u svakom poslu je da se držite zajedno, da zajedničkim snagama djelujete, da uložite mnogo ljubavi u sve a svega toga imamo na pretek. “zaključuje Alma.

Pomenuti organski proizvodi bili su izloženi i na raznim sajmovima te su uvijek dobijali mnogo pohvala od strane kupaca i prolaznika. Na etiketama a što je, rekli bismo, recept za uspjeh piše: ljubav, rad, upornost i x faktor.

Znate nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
[contact-form-7 id="257132" title="Report error"]

Komentari

Kalesija: Otvorena savremena benziska pumpa i autobuska stanica, inves …

Pripadnici Granične policije BiH spriječili nezakonit promet 100 kil …

Mešić prvo pojačanje Bosne za proljetni dio sezone

SP u rukometu: Večeras posljednji mečevi preliminarne faze

VIDEO/ U prirodu puštene 62 jedinke divljih zečeva

Bakir Musić – dragulj bosanskohercegovačke atletike

CLOSE
CLOSE