Kalesija

Javni oglas za popunu upražnjenog radnog  mjesta namještenika na neodređeno vrijeme u Općinskom sudu u Kalesiji 

 Na osnovu člana 75.  Zakona o državnoj službi u Tuzlanskom kantonu („Službene novine TK-a“, broj: 11/24 – prečišćeni tekst) Odluke o davanju saglasnosti Ministarstva pravosuđa i uprave TK-a broj: 06/1-30-022785-1/23 od 17.10.2025. godine i Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta u Općinskom suda u Kalesiji broj  029-0-Su-18-000047 od 29.01.2018. godine i izmjena i dopuna Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji Općinskog suda u Kalesiji broj 029-0-Su-20-000051 od 03.02.2020. godine, predsjednik Općinskog suda u Kalesiji, objavljuje:

                                                                    JAVNI OGLAS

za popunu upražnjenog radnog  mjesta namještenika na neodređeno vrijeme u Općinskom sudu u Kalesiji 

1. Naziv radnog mjesta

  • Viši referent  za računovodstveno-materijalne poslove…………………………………..1 izvršilac.

2. Opis poslova i zadataka

  • organizuje i rukovodi cijelokupnim poslovanjem u računovodstvu suda,
  • vrši kontrolu izvršenja poslova i zadataka iz oblasti finansijko-računovodstvenog poslovanja,
  • obezbeđuje zakonito, stručno i blagovremeno obavljanje svih poslova vezanih za finansijsko-materijalno poslovanje suda,
  • priprema nacrt Budžeta i prijedlog rebalansa Budžeta i prati redovno i blagovremeno njegovo izvršenje,
  • izrađuje nacrte općih akata kojima se reguliše računovodstveno materijalno poslovanje suda,
  • prati propise iz oblasti računovodstva i finansija u cilju njihove blagovremene primjene i o tome obavještava predsjednika suda,
  • daje prijedloge, mišljenja i primjedbe u postupku donošenja propisa i općih akata iz djelokruga računovodstveno finansijskog poslovanja suda,
  • radi na izradi svih finansijskih izvještaja, kvartalnih i godišnjih (završni računi),
  • vrši izradu izvještaja i analiza vezano za finansijsko poslovanje suda (statistički godišnji i mjesečni izvještaji, poreski mjesečni i godišnji izvještaji),
  • ostvaruje saradnju i kordinaciju sa ovlaštenim licima iz Ministarstva pravosuđa i uprave TK, Ministarstva finansija TK i Trezora po pitanjima finansiranja organa,
  • upotrebljava pečat suda (mali pečat) i stara se za zakonitu upotrebu,
  • izdaje knjigovodstveno stanje opreme, inventara i materijala sa cijenama i vrijednostima za popis popisnoj komisiji suda,
  • vrši obračun godišnje amortizacije i revalorizacije osnovnih sredstava,
  • izrađuje finansijske planove i obračune,
  • obavlja poslove računo-polaganja,
  • prima naredbe za isplatu od naredbodavca, kontrolira zakonitost, potpunost i ispravnost dokumentacije, vodeći računa o sredstvima organa,
  • vrši evidenciju nastalih materijalnih troškova,
  • prima i vrši likvidaciju svih dokumenata po osnovu isplata i uplata materijalnih troškova, te isplate toplog obroka i prijevoza,
  • vodi plaćanje i evidenciju sudskih vještaka, tumača i porotnika,
  • vodi evidenciju o utrošku goriva i druge evidencije vezane za upotrebu vozila suda,
  • izrađuje mjesečne i godišnje izvještaje o kretanju novčanih sredstava,
  • vrši izradu blagajničnog izvještaja o kretanju novčanih sredstava za materijalne troškove,
  • priprema i provodi trezorno-proceduralne radnje za ovlaštene transakcije,
  • ostvaruje saradnju i koordinaciju sa službom trezora,
  • preuzima likvidiranu dokumentaciju (obračun plaća, likvidirana rješenja za sudske vještake, sudske tumače, advokate, porotnike, fakture svih vrsta) i unosi obrasce propisane trezorskim poslovanjem,
  • dostavlja prethodno pomenutu dokumentaciju trezorskoj stanici na daljnju obradu,
  • vodi knjigu ulaznih faktura (KUF) i knjigu izlaznih faktra (KIF),
  • vodi poslove u vezi depozitnog računa,
  • podiže novac iz banke i odgovara za stanje novca u kasi,
  • obavlja i druge poslove po nalogu predsjednika suda

    3. Uslovi za obavljanje poslova:

    USLOVI:       

        Pored općih uslova predviđenih članom 77. Zakona o državnoj službi u TK-a,

    (državljanstvo BiH, punoljetstvo, opća zdravstvena sposobnost za obavljenje poslova radnog mjesta, vrsta i stepen školske spreme potrebne za obavljanje poslova radnog mjesta, da u posljednje dvije godine od dana objavljivanja javnog oglasa nije otpušten iz organa državne službe kao rezultata disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u BiH i da nije obuhvaćen članom IX  1. Ustava BiH), kandidat treba ispunjavati i sljedeće posebne uslove i to:

    SSS-IV stepen, ( završena ekonomska škola), poznavanje rada na računaru, položen stručni ispit za rad u organima državne službe i najmanje 10 (deset) mjeseci radnog staža u struci nakon završene ekonomske škole.

    4. Spisak dokumenata koje treba dostaviti uz prijavu na oglas:

         Uz prijavu na javni oglas prilažu se sljedeći dokumenti (originali ili ovjerene kopije):

    – uvjerenje o državljanstvu (ne starije od tri mjeseci) ili kopija CIPS-ove lične karte

    – izvod iz matične knjige rođenih,

    – svjedočanstvo ili diploma o završenoj srednjoj školi, 

    – uvjerenje o položenom stručnom ispitu za namještenike za rad u organima državne službe,

    – uvjerenje ili potvrda o poznavanju rada na računaru,

    – uvjerenje da se protiv kandidata ne vodi krivični postupak (ne starije od tri mjeseca),

    – dokaz ( uvjerenje ili potvrda) o radnom stažu nakon završene srednje škole,

    – ovjerena izjava kandidata da u posljednje  dvije godine od dana objavljivanja internog oglasa  nije otpušten iz organa državne službe kao rezultata disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u  BiH

    – ovjerena izjava kandidata da nije obuhvaćen odredbom člana IX  stav 1.Ustava BiH

                U skladu sa Zakonom o dopunskim pravima branilaca i članova njihovih porodica – prečišćeni tekst („Sl. novine TK-a“; broj: 5/12, 5/14, 12/16 i 6/20 i  Pravilnika o jedinstvenim kriterijima i pravilima za zapošljavanje branilaca i članova njihovih porodica u institucijama Tuzlanskog kantona (“Službene novine TK”, broj: 9/14 i 6/15) kandidat može, pored obavezne dokumentacije za prijavu na Javni oglas, uz prijavu dostaviti i dokaz o ispunjavanju uslova iz navedenog Zakona i Pravilnika.

                 Kandidat koji bude izabran sa liste uspješnih kandidata kao najuspješniji, bit će dužan dostaviti ljekarsko uvjerenje o općoj zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta (ne starije od tri mjeseca) nakon izbora a prije stupanja na radno mjesto. U slučaju da kandidat ne dostavi ljekarsko uvjerenje nakon prijema, bit će odabran sljedeći kandidat sa liste, koji taj uslov ispunjava.

    NAPOMENA:

                      Prijavljeni kandidati koji ispunjavanju opće i posebne uslove za navedeno radno mjesto bit će pozvani na intervju, o čemu će biti blagovremeno obavješteni. Kandidati koji se ne pojave na intervjuu smatrat će se da su odustali od dalje konkursne procedure.

                      Dokumenti se prilažu u orginalu ili kao ovjerene kopije a dokumente koje kandidat priloži ne vaćaju se.

                      Sve tražene dokumente treba dostaviti u roku od 15 dana od dana objavljivanja oglasa u dnevnim novinama, neposrednim putem ili  putem pošte, preporučeno na adresu Općinski sud u Kalesije, ulica Žrtava genocida u Srebrenici broj 12, sa naznakom „JAVNI OGLASza popunu upražnjenog  radnog mjesta namještenika na neodređeno vrijeme u Općinskom sudu u Kalesiji“. 

                  Nepotpune i neblagovreme prijave neće se uzimati u razmatranje.

                                                                                                                                  PREDSJEDNIK  SUDA

    Hajrudin Livadić

    Znate nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
    [contact-form-7 id="257132" title="Report error"]

    Komentari

    Direktor OŠ “Vukovije” potvrdio: Prijava o sumnjivim osob …

    Radna grupa za rješavanje pasa lutalica za Kalesiju, Sapnu i Živinic …

    Svečanim koncertom i manifestacijom “Veče sa prijateljima” KUD …

    Putevi u BiH: Kolovoz je vlažan ili mokar

    Servisne informacije iz Živinica (5.12.2025.)

    CLOSE
    CLOSE

    sltr88

    slotter88