Kalesija 13°

Subhija Agić: “Bitno je voljeti posao koji radiš, da kupac osjeti respekt i uspjeh neće izostati”

– Moda se može kupiti, stil se mora posjedovati – kazala je Edna Woolman Chase, kreatorka američkog modnog časopisa Vogue.

Subhija Agić više od dvadeset godina je posvećena stilu odijevanja naših lijepih Kalesijki, ali i onih žena koje dolaze iz susjedih općina.
Žena sa stilom, uvijek raspoložena i nasmijana. Žena koja voli modu i koja nakon dvije decenije rada sa kupcima itekako zna prepoznati šta je hit sezone, šta mušterije vole, a kako stalno putuje zbog posla, naglasila je da su žene u Bosni i Hercegovini najljepše, te izrazila oduševljenost povodom toga da brinu o sebi i svom izgledu.

Njena priča i otvaranje butika “Lady” počinje 2001. godine. Tada nisu bile popularne društvene mreže, ali je ona našla način kako da se izbori sa konkurencijom, dođe do kupca i ostavi trag prepoznatljivosti u modnim stilovima.

“Morala sam sama odlučiti šta želim. Ja sam izabrala da bude što veći izbor odjeće, što bolji kvalitet, usluga, komunikacija. Bila sam itekako svjesna da kada je bolji kvalitet da će biti i prodajne cijene odjevnih predmeta veće.”, ističe Subhija za portal ntv.ba.

Kao i svaki početak i za Subhiju je bio težak. Razmišljanje i briga da li je to ispravna odluka, te pitanje da li će uspjeti u ovom poslu. Ništa nije nemoguće, kada volite ono što radite, kaže naša sagovornica.

“Bilo je u početku teško i danas je isto tako, jer je konkurencija velika. Ja u dubini svoje duše volim svoj posao, volim komunikaciju sa kupcima koji dolaze u radnju i da oni većinom svi znaju ili koji tek kod nas dolaze da prilikom kupovine osjete da meni nije u cilju da samo prodam odjevni predmet, a da oni ne budu sami zadovoljni svojom kupovinom, jer ja želim da oni ponovo dođu. Kasnije sami kupci jedni drugima preporučuju gdje da dođu i šta mogu naći kod nas u ponudi.”

Bliži nam se ljeto, pa smo Subhiju pitali šta je u trendu ove sezone.

“S obzirom da su godišnja doba u pitanju, svake sezone je nešto novo, da li su u pitanju boje, vrste materijala. Svako godišnje doba donosi neku novinu. Sada su trenutno u fokusu haljine za mature kao i za svadbe, zastupljene su i muške odjevne kombinacije. Kako idemo u susret ljetu tada su nam uvijek aktuelne prirodne vrste materijala pamuk, lan, viskoza sve ono sto je udobno i prozračno nositi u tim toplim danima. Boje ljeti su uvijek veselije počev od bijele, zelene, boja ciklame mada ima i osoba koje i u tim danima vole tamnije boje jer im jednostavno tako odgovara i u tome se lijepo osjećaju.Uglavnom bitno je prilagoditi se kupcima jer u biti svog poslovanja svi biznisi opstaju zahvaljujući svojim kupcima, kojima sam ja posebno zahvalna.”, kaže Subhija i dodaje da će rado pomoći svakoj mušteriji oko odabira odgovarajuće odjevne kombinacije.

Tokom ove 23 godine od pokretanja i otvaranja butika stekla su se razna prijateljstva, uzajamno poštovanje, da je to u ovim vremenima vrijedno svake hvale, ističe Subhija. Bitno je voljeti posao koji radiš, da se ta emocija i respekt prema kupcu osjeti, te uspjeh i trajanje jednog tako malog biznisa neće izostati, a to je i najbolja poruka za kraj.
Svaki uloženi trud i zalaganje na kraju bude prepoznatljiv, cijenjen, te da u životu samo treba pokušati i pronaći ono što čovjeka istinski usrećuje.

Znate nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?

    Ukoliko imate više informacija o temi ili nam želite prijaviti grešku možete nas kontaktirati i na e-mail: ntv@neon.ba.

    Komentari

    Kalesija: Otvorena savremena benziska pumpa i autobuska stanica, inves …

    “Mladost” iz Kikača u polufinalu KUP-a TK

    Fejzina i Hatijina svadba devedesetih bila najveselija u Prnjavoru: &# …

    JAVNI OGLAS za izbor kandidata za popunu rezervne liste kvalifikovanih …

    Kalesijac Izet Makalić priprema se za svoj 16. Marš mira: “Ve …

    Glasanje o rezoluciji o genocidu u Srebrenici u Generalnoj skupštini …

    CLOSE
    CLOSE