10.jul.2013
U pogonu Tešanjskih vrela, u kojem pakuju Tešanjski dijamant i Esperanzu, upakovano je prvih 150.000 boca vode pod imenom Natural Spring Water Diamond za kupca u Kuvajtu koji će s brendom Diamond pokrivati distribuciju čitavog Arapskog zaljeva.
Za to tržište su izrađeni sasvim novi dizajni boca i etiketa gdje je primjenjena ‘shrink sleeve’ etiketa koja predstavlja najluksuzniju etiketu na tržištu, što je bio zahtjev Kuvajćana.
– Ubijeđeni su da mogu ugroziti poziciju Eviana na tom tržištu uz ovaj kvalitet vode i s luksuznim pakovanjem na kome se nije štedjelo – navode u današnjem saopćenju iz kompanije Tešanjska vrela d.o.o.
U međuvremenu, odabrana je internacionalna agencija koja radi pripreme za mineralnu vodu koja će luksuzom i kvalitetom zasigurno biti konkurencija francuskom brendu Perrier.
Iz kompanije Tešanjska vrela ističu da će nakon pošiljke od tri kontejnera, koja će biti podijeljena budućim distributerima, biti izvršene pripreme i uspostavljena dinamika za kontinuiranu isporuku, a koja u prvoj fazi treba biti oko dva miliona boca.