09.nov.2023
Preporuka zadovoljnih kupaca kažu najbolja je reklama. Napisana rečenica više puta se ispostavila tačnom a tome je dokaz i pozitivna priča koju vam danas donosimo. Da u našoj zemlji itekako ima vrijednih, ambicioznih, inovativnih i napretka željnih ljudi uvjerili smo se mnogo puta. U to nas je uvjerio i mladi bračni par Mulalić iz Doboj Istoka. Zahvaljujući preporuci prijateljice i Facebooku “stigli” smo u Lukavicu Rijeku. I na naše veliko zadovoljstvo, barem virtualno, ponovo upoznali ljubazne domaćine spremne na sradnju. Kako njihov, sada već, brend nosi naziv Tamam i ova je priča za nas baš bila potamam. Sretni smo što uvijek kada radimo priče “sa druge strane prozorčića na Facebooku” susretnemo dobre ljude koji su spremni svoju priču podijeliti sa nama. A neki od ciljeva svake naše priče jesu pokazati da se može kada se hoće , da su trud, želja i upornost ključ uspjeha te da naša zemlja zaista ima mlade ljude koji ne kukaju na svakodnevnicu već je svojim idejama čine boljom za sebe i druge.Sa uvodom odužismo,ali kada nas ljudi inspirišu onda uvod u priču bude i duži od planiranog.
Kreatori Tamam priče o kojoj danas govorimo su Sabahudin i Emina Mulalić. Oni se bave proizvodnjom mješavina začina koji u svom sastavu ne sadrže aditive niti druge štetne dodatke. Njihova priča krenula je prije četiri i po godine.
“Cijela Tamam priča započela je u Lukavcu, dok smo tamo živjeli zbog muževog posla. Ja sam težila za zdravim obrocima za našeg mališu, tako da je nastao prvi Tamam začin, Klasik, univerzalna mješavina začina bez aditiva i drugih štetnih dodataka. Iskreno ni sami nismo vjerovali da će ta cijela priča doći na ovaj nivo na kojem je sada. Dakle ovo nije tipična biznis priča, sa biznis planom, više je spontana priča, u koju su se glavni “glumci” itekako uživili. Možemo reći da smo počeli radi sebe, nastavili radi drugih, a opstali i radi sebe i radi drugih. Počeci su bili, ne mogu reći teški jer smo imali stalno primanje od kojeg smo živjeli, pa možda sam pristup nije bio tako ozbiljan. Međutim kada nam je Tamam postao osnovni uz to i jedini izvor prihoda, a uz to smo prijavili djelatnost, itekako je izazov postao veliki. Prvenstveno nam je bio cilj da zaradimo za “državne obaveze”, za podmjeru, pa onda dalje” kazala je Emina za portal NEON Televizije.
Sabahudin je inženjer prehrambene tehnologije pa da su spojili struku i ljubav. Ističu da im puno znači što su skupa, pogotovo sada kada imaju malu bebu i neophodno je da se dopunjuju. I dok ih je bilo troje, te sada četvero, u proizvodnji i dostavama su svi zajedno. Sve rade, kako Emina reče, u paketu.
“Naziv djelatnosti, pa sada i brenda, nastao je kao poruka da su svi naši proizvodi tamam, po mjeri domaćice, ni puno, ni malo već tamam, potaman. Začine i druge proizvode pravimo od čistih sastojaka, dakle ni u jednom proizvodu, ali ni sastojku proizvoda nema aditiva i drugih štetnih dodataka. U ponudi imamo 17 proizvoda. 11 mješavina začina, Tahranu čorbu, Čorbu od heljde, dodaci jelima: Tortilla, Gulaš, Bosanski lonac, Bolonjeze sos, a trenutno smo u pripremi dva nova proizvoda. Sama priprema začina i drugih proizvoda zahtjeva vrijeme, ali vrijeme zahtjeva i nabavka sirovina, ponekad sjecanje, sušenje, pranje ambalaže, lijepljenje deklaracija, marketing, prodaja, dostave. Sve to iziskuje itekako puno energije i vremena. Kupci su svakim danom sve zainterosvaniji, naročito što se budi svijest o zdravoj prehrani. “ dodaje naša sagovornica.
Ličnu isporuku vrše na relaciji Tuzla-Tešanj-Živinice. Ostali dijelovi BiH, slanje poštom. Trenutno je cijena poštarine velika, pa se kupci znaju udružiti i jedna osoba poruči za više pa podijele poštarinu.
“Oduševljena sam. Odlično su iskombinirani začini te daju poseban okus hrani. Definitvno osvježenje u mojoj kuhinji i motivacija za pripremanje starih i novih jela. Nisam neko ko pretjerano voli kuhati, ali sa Tamam začinima jedva čekam da nešto pripremim. Iskrene preporuke.”…”Sve preporuke, ukusno, prirodno i domaće“…samo su neki od komentara na stranici Tamam mješavine začina a oni su plod uporno rada i težnje da kvalitet proizvoda uvijek bude na prvom mjestu.