Kalesija

Počela prodaja ulaznica za koncert Dine Merlina u Tuzli

Prodaja ulaznica za koncert Dine Merlina u Tuzli 30.7.2016. krenula je danas preko prodajnog servisa kupikartu.ba.

Prodajna mjesta u Tuzli uključuju CD shop Mido, Ljaljić Tours, Agencija Putnik te iNovine Kiosci na glavnom šetalištu, kao i sva ostala prodajna mjesta web servisa kupikartu.ba diljem BiH.

dino_merlin

“Na turneji “Hotel nacional” koja je ušla u treću godinu i gdje smo svirali u preko 50 gradova, Tuzla je grad koji za mene ima posebnu važnost. To je jedna posebna svečanost, prilika da se sretnem sa svojom publikom nakon sedam godina i tako na najljepši način zahvalim za podršku i vjernost koju mi poklanjaju već decenijama. Spreman sam publici u Tuzli posvetiti još jedan koncert koji će se dugo pamtiti.” – istakao je Dino Merlin.

Biti će ovo Dinin prvi nastup u Tuzli još od 2009. godine kada je na Tušnju nastupao pred rekordnih 25.000 posjetilaca.

Da publiku iz Tuzle, Bosne i Hercegovine i cijelog regiona očekuje istinski spektakl pobrinuti će se organizator koncerta, sarajevska Magaza:

“Na koncertu će biti korištena najsavremenija razglasna oprema, vrhunska rasvjeta, impresivna video produkcija te tehnička ekipa od preko 100 ljudi koja će pratiti Dinin bend od 12 muzičara”, kazao je Asim Kraljić, u ime organizatora koncerta.

Cijene ulaznica za koncert u Tuzli su: Teren 15 KM, Tribine 20 KM, Fan Pit 25 KM.

Sve informacije o koncertu Tuzli 30.7.2016. Možete pronaći na web stranicama www.kupikartu.ba te www.dinomerlin.com/turneja

Znate nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
[contact-form-7 id="257132" title="Report error"]

Komentari

Kalesija: Otvorena savremena benziska pumpa i autobuska stanica, inves …

Potpisan Sporazum o dugoročnoj saradnji između BKC “Alija Izet …

Sastanku Koordinacionog tima za praćenje realizacije Akcionog plana z …

Od zaštićenog pejzaža Konjuh do živopisne Drine

Riješite se nedoumice: Da li treba prati banane prije konzumiranja?

Predstavom “Zmaj i nogometaševa kći” se zatvara Festival …

CLOSE
CLOSE