Kalesija 18°

Namještanje gledanosti pojedinim TV stanicama i manipulacija milionima gledalaca


Kartelsko Udruženje medijske inustrije (UMI) nalazi se pred rascjepom. Upravni odbor BHRT-a odlučio je napustiti ovu asocijaciju kojom rukovode Adnan Bilal, direktor marketinga FTV-a, i Neven Kulenović, direktor srbijanske ispostave marketinške agencije SV-RSA i pokrovitelj kompromitirane agencije za mjerenje tv gledanosti MIB.

Podjela marketinškog kolača odvija se tako da Kulenović prvo odredi tv stanice na kojim će se oglašavati njegovi klijeniti, među kojim su na primjer Coca Cola, Nivea, Pivovarna Laško, Eronet, a potom u dogovoru s vlasnikom MIB-a Reofom Kljajićem obezbijedi „odgovarajuću gledanost“ odabranih stanica.

Kulenovićevi favoriti su FTV, Pink i Hayat, a na samom dnu pozicioniran je BHRT, kome pripadne tek nešto mrvica od golemog marketinškog kolača.
BHRT je u nekoliko navrata zahtijevao neovisnu reviziju televizijske gledanosti, no tom zahtjevu jedini se usprotivio – Neven Kulenović!

BHRT će inicirati formiranje nove asocijacije a njen prvi zadatak bit će uvođenje još jedne agencije za mjerenje televizijske gledanosti, jer je to jedini način da se dokine monopol nekolicine marketinških dahija koji obilato finansiraju imbecilne televizijske sadržaje tipa „Farme“ i koji sistematski guše profesionalnu i neovisnu tv i novinarsku produkciju u BiH.

Znate nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?

    Ukoliko imate više informacija o temi ili nam želite prijaviti grešku možete nas kontaktirati i na e-mail: ntv@neon.ba.

    Komentari

    Kalesija: Otvorena savremena benziska pumpa i autobuska stanica, inves …

    Čeka li nas novi masovni egzodus bh. državljana? Njemačka počela o …

    Navijači FK “Mladost 78” Vukovije Donje birali najboljeg …

    Beauty Beast By Mel kozmetika izbacuje liniju novih proizvoda: Zaštit …

    Teško povrijeđena: Uhapšen muškarac koji je ranio ženu u Tuzli

    Od medene za goste do torti za sve prilike: Torte Amine Kulanić iz Vu …

    CLOSE
    CLOSE