Kalesija 13°

Namještanje gledanosti pojedinim TV stanicama i manipulacija milionima gledalaca


Kartelsko Udruženje medijske inustrije (UMI) nalazi se pred rascjepom. Upravni odbor BHRT-a odlučio je napustiti ovu asocijaciju kojom rukovode Adnan Bilal, direktor marketinga FTV-a, i Neven Kulenović, direktor srbijanske ispostave marketinške agencije SV-RSA i pokrovitelj kompromitirane agencije za mjerenje tv gledanosti MIB.

Podjela marketinškog kolača odvija se tako da Kulenović prvo odredi tv stanice na kojim će se oglašavati njegovi klijeniti, među kojim su na primjer Coca Cola, Nivea, Pivovarna Laško, Eronet, a potom u dogovoru s vlasnikom MIB-a Reofom Kljajićem obezbijedi „odgovarajuću gledanost“ odabranih stanica.

Kulenovićevi favoriti su FTV, Pink i Hayat, a na samom dnu pozicioniran je BHRT, kome pripadne tek nešto mrvica od golemog marketinškog kolača.
BHRT je u nekoliko navrata zahtijevao neovisnu reviziju televizijske gledanosti, no tom zahtjevu jedini se usprotivio – Neven Kulenović!

BHRT će inicirati formiranje nove asocijacije a njen prvi zadatak bit će uvođenje još jedne agencije za mjerenje televizijske gledanosti, jer je to jedini način da se dokine monopol nekolicine marketinških dahija koji obilato finansiraju imbecilne televizijske sadržaje tipa „Farme“ i koji sistematski guše profesionalnu i neovisnu tv i novinarsku produkciju u BiH.

Znate nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
[contact-form-7 id="257132" title="Report error"]

Komentari

Kalesija: Otvorena savremena benziska pumpa i autobuska stanica, inves …

Johann Sattler odlazi iz BiH, na njegovo mjesto 1. septembra dolazi Lu …

Privremena izmjena režima saobraćaja tokom “Kalesijskog ljeta& …

Zvornički policajci pretukli mladića u stanici pa tražili da potpi …

Vjetrenica uvrštena na Popis svjetske baštine UNESCO-a

U nedjelju 3. Dječija biciklijada

CLOSE
CLOSE