28.jun.2014
Korisnicima m:tel fiksne telefonije i open paketa sa ugroženih područja, koji su od 15. maja zbog poplava bili spriječeni da koriste ove usluge, omogućeno je umanjenje ispostavljenog računa po upućenom zahtjevu, rečeno je Srni u ovoj kompaniji.
Kompanija m:tel obezbijedila je mogućnost podnošenja zahtjeva za privremeni prekid pružanja usluga u trajanju od tri mjeseca korisnicima usluga fiksne telefonije, “open paketa” i interneta sa ugroženih područja Doboja, Bijeljine, Brčko distrikta, Bosanskog Šamca, Zvornika, Banje Luke, Prijedora, te Tuzlanskog i Zeničkog kantona bez novčane nadoknade, odnosno bez plaćanja pretplate.
Korisnicima kojima se ne obezbijede tehnički uslovi za korištenje usluge, nakon isteka prva tri mjeseca, obezbijeđena je mogućnost podnošenja zahtjeva za privremeni prekid pružanja usluga na dodatna tri mjeseca, navode u ovoj kompaniji.
Za privremeni prekid pružanja usluga korisnik m:tela podnosi zahtjev na prodajnom mjestu, bez prilaganja dodatne dokumentacije.