29.maj.2015
Mnogi korisnici BH Telecoma ostali su iznenađeni ovih dana nakon što su im je, zbog neplaćenih računa, ukinuta usluga koju su koristili. Iz BH Telecoma pojašnjavaju da se radi o primjeni novog pravilnika kojim je skraćen krajnji rok dokad korisnici moraju platiti ispostavljeni račun.
Pojedini korisnici usluga BH Telecoma svjesno su spajali po tri računa i tek ih potom plaćali, ili su pojedini zbog finansijskih razloga kasnili s plaćanjem ispostavljenih računa, ali im usluga nije bila ukinuta iako su kasnili i više od tri mjeseca. Iz BH Telecoma pojašanjavaju da je na snagu stupio novi pravilnik kojim to više neće biti moguće.
“Od 1. marta 2015. godine se primjenjuju izmjene i dopune Opštih uslova za pružanje telekomunikacionih usluga, o čemu su korisnici BH Telecoma pravovremeno obaviješteni 30 dana prije početka njihove primjene. U skladu sa Opštim uslovima, informisanje korisnika je izvršeno objavama u sredstvima javnog informisanja i to putem objave u štampanom dnevnom listu, na službenoj web stranici BH Telecoma te putem letaka uz račune za februar koji su proslijeđeni svim pretplatnicima, i fizičkim i pravnim licima”, kazali su za Klix.ba iz ove kompanije.
A novi opšti uslovi kažu da je vremenski period u kojem korisnik ima mogućnost da izvrši plaćanje računa 55 dana od dana ispostave računa. Ukoliko korisnik u predviđenom periodu ne plati račun, slijedi privremeno isključenje korisničkog broja na period od 30 dana. Za vrijeme privremenog isključenja BH Telecom će korisniku omogućiti dolazne pozive kada se nalazi na teritoriji Bosne i Hercegovine, te odlazne pozive prema hitnim službama i besplatnom broju Kontakt centra BH Telecoma, piše Klix.ba.
Ukoliko korisnik ne izvrši izmirenje svojih obaveza ni u dodatnom roku privremenog isključenja, vrši se trajno isključenje korisničkog broja. U konačnici, vremenski period u kojem se vrši trajno isključenje korisničkog broja zbog neizmirenog računa je minimalno 85 dana od dana ispostave računa.