04.aug.2011
Iako nema konkretnih naznaka da Facebook namjerava distribuirati elektronske knjige, kupovina izdavačke kuće zasigurno će utjecati na pojavljivanje takvih sadržaja u okviru najpopularnije društvene mreže.
Facebook je kupio firmu Push Pop Press koja se bavi izdavanjem elektronskih knjiga, a osnovali su je bivši zaposlenici Applea, što je nakon holandske Sofe druga firma bivših zaposlenika Applea u posjedu Facebooka.
Firma Push Pop Press postala je šire poznata kada je ranije ove godine objavila iPad verziju knjige Ala Gorea “Neugodna istina” iz 2009., a svom izdanju dodala je animacije, interaktivne mape i preko sat vremena videomaterijala. Izlazak knjige najavljen je tada kao mala revolucija u čitalačkim navikama. Firma se inače specijalizovala za digitalne knjige prilagođene iPhoneu i iPadu. Prema vješto sročenom saopćenju Push Pop Pressa, svoje iskustvo u izdavaštvu upregnut će sada u stvaranje najveće knjige, Facebooka.
U aktuelnom saopćenju vezanom uz prodaju Facebooku navodi se i da ta društvena mreža ipak nema namjeru orijentirati se na izdavanje elektronskih knjiga, a korisnicima Facebooka namjeravaju se pružiti bolja rješenja za dijeljenje njihovih priča.
Prema takvom objašnjenju The New York Times izrazio je dozu skepse, argumentirajući nepovjerenje činjenicom da je Facebook odavno prestao biti “samo” društvena mreža te da je postao standardna platforma za distribuciju zabavnog sadržaja. Navode jednu od većih platformi za igranje, a nedavno su započeli s testiranjem streaminga filmova u suradnji s Warner Brothersom.
Objašnjavaju i da, preko statusa na Facebooku, ta firma itekako uočava navike i afinitete svojih korisnika koji objavljuju “posljednju konzumiranu zabavu”, bilo da se radi o filmu, muzici ili pročitanoj knjizi. Iste te kategorije, uostalom, pojavljuju se i u profilima korisnika.