28.maj.2011
Otprilike 47 posto Zidova (Walls) na Facebooku sadrži neki oblik prostote, pokazalo je istraživanje koje je nedavno provela tvrtka Reppler koja se bavi reputacijskim managamentom. Bilo da je riječ o traču koji kruži među prijateljima ili viralnom videu neobične reklame za pivo, sugovornici na Facebooku skloni su koristiti jezik koji im njihove mame sigurno ne bi dopustile.
Otprilike 47 posto Zidova (Walls) na Facebooku sadrži neki oblik prostote, pokazalo je istraživanje koje je nedavno provela kompanija Reppler koja se bavi reputacijskim managamentom.
”Najčešće korištena profana riječ izvodi se iz ‘jbg-riječi’” (f-word), navodi Reppler. ”Druga najčešće korištena riječ je derivacija od riječi “sr..nje’” (sh*t). Na trećem mjestu je riječ ‘b*tch’ (k*čka).
Istraživanje koje je obuhvatilo Facebook zidove koji pripadaju 30.000 jedinstvenih korisnika ove društvene mreže također je utvrdilo da se lošim jezikom na Facebooku uglavnom služe prijatelji. Naime, na oko 80 posto zidova koji sadrže psovke i druge proste izraze, barem jedan takav izraz upućen je od strane Facebook prijatelja. ”Problem s Facebookom” je prema nalazima Repplera taj da “koristici nemaju potpunu kontrolu nad jezikom koji koriste na Facebook zidu te štoviše jezik koji koriste njihovi prijatelji može imati uticaj na to kako ih drugi korisnici percipiraju”.
Prema Reppleru, ova vulgarnost može postati posebno značajna u situacijama kada Facebook profili potencijalnih kandidata za posao dođu pod nadzor poslodavaca.