08.sep.2015
Novi izazov koji ima za cilj predstavljanje, podršku i kupovinu domaćih proizvoda pokrenut je na Facebooku, jednoj od najvećih društvenih mreža, prenosi novinska agencija Patria.
Izazovu su se prepustili ugledni bh. biznismeni, sportisti, novinari, glumci, političari….koji kandiduju bh. proizvod i nominuju svoje prijatelje za jedinstveni bh. izazov.
Rusmir Hrvić, direktor sarajevske kompanije Klas koja je u diviziji AS grupacije odazvao se izazovu i na svojoj Facebook stranici napisao kako je jako važno da svaki dan kupovinom, ali i na ovakav način, javno, dajemo podršku domaćoj proizvodnji i domaćim kvalitetnim brandovima.
Za nastavak Izazova Hrvić je nominovao: Enisa Bešlagića, Adisa Hasakovića, Hasko Idriza, Edinu Latif, Adnana Jašarspahića, Elvira Švrakića, Šemsudina Mehmedovića, Jasmina Imamovića, Vedada Ibiševića…
Enis Bešlagić, poznati bh. glumac kandidovao je proizvode Dite i Klasa, te svoje prijatelje Elmira Huremovića, Elisa Hrkalovića, Milana Pavlovića, Edina Džeku i Gorana Bogdana pozvao da se pridruže bh. izazovu.
Direktor kompanije Arthur d.o.o. Tuzla Elmir Huremović kandidovao je nekoliko bh. proizvoda, a u izazov je pozvao: Elmedina Konakovića, Emira Čerkezovića, Amira Zukića, Amela Ćurića…
Iako nismo uspjeli saznati ko stoji iza ove bh. kampanje sudeći prema prvim pozitivnim reakcijama vjerujemo u uspjeh i još jednu super zabavu, piše akta.ba