Kalesija

Ministarstvo obrazovanja TK: Razgovori o školovanju odraslih

S ciljem poboljšanja prava radnika i mobilnosti radne snage kroz uspostavu pravnog okvira za obrazovanje odraslih ministar Kunić i predstavnik Centra civilnih inicijativa, Adis Arapović sa saradnicima održali su radni sastanak na kojem su razgovarali o procesu donošenja Zakona o obrazovanju odraslih u Tuzlanskom kantonu.

Centri civilnih inicijativa u saradnji sa Agencijom za lokalne razvojne inicijative, a uz podršku Evropske unije, u 2014. godini započeli su implementaciju projekta „Obrazovanje i posao: jačanje prava radnika i tržišta rada zagovaranjem legislative za obrazovanje odraslih“.

obrazovanje starih

Projekat je fokusiran na donošenje koherentnog i harmonizovanog pravnog okvira u cijeloj zemlji, a koji se tiče obrazovanja, prekvalifikacije i dokvalifikacije odraslih, kako bi se poboljšalo stanje na tržištu rada, odnosno kako bi se smanjila nezaposlenost. S tim u vezi, na sastanku je zaključeno da se Nacrt zakona o obrazovanju odraslih Tuzlanskog kantona, koji je Odlukom Vlade Tuzlanskog kantona od 23.12.2013. godine usvojen i upućen  u Skupštinu Tuzlanskog kantona, uvrsti na dnevni red prve naredne sjednice Skupštine, da se  u toku trajanja javne rasprave održi sastanak sa predstavnicima CCI i nevladinih organizacija  iz Njemačke, kako bi se izradio bolji prijedlog teksta nacrta zakona, te da se prilikom izrade Prijedloga zakona uzmu u obzir zakonska rješenja donesena na nivou Federacije BiH, a u vezi  sa Zakonom o obrazovanju.

Znate nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
[contact-form-7 id="257132" title="Report error"]

Komentari

Kalesija: Otvorena savremena benziska pumpa i autobuska stanica, inves …

Učenici Behram-begove medrese prodajom kolača prikupili 1200 KM koje …

U januaru turniri u mlađim kategorijama pod okriljem OS FBiH: Kalesij …

KK “Basket” slavio u Vogošći, KK “Živinice” …

GKUD “Halisije” vrši upis novih članova

EPBiH: Zbog snježnih padavina na području TK bez struje oko 11 hilja …

CLOSE
CLOSE