Kalesija

Javni poziv za dodjelu plastenika za poljoprivrednu proizvodnju

U sklopu realizacije projekta „Socijalno uključivanje osoba sa invaliditetom kroz samo-zapošljavanj u poljoprivredi“, finansiranog od strane Fondacije za socijalno uključivanje u Bosni i Hercegovini ( FSU u BIH) , implementator projekta, Udruženje Bosper iz Tuzle objavljuje

dadas

JAVNI POZIV za odabir korisnika
I. UČEŠĆE I PRAVO UČEŠĆA

Učešće prijavom na ovaj javni poziv podrazumijeva predaju zahtjeva za dodjelu podrške -plastenika površine 100m2 za poljoprivrednu proizvodnju i za sudjelovanje u edukativnim aktivnostima iz oblasti plasteničke proizvodnje koje će biti realizirane u skladu sa projektom „Socijalno uključivanje osoba sa invaliditetom kroz samo-zapošljavanje u poljoprivredi“
Pravo podnošenja prijave za dodjelu podrške imaju nezaposlene osobe sa invaliditetom koja imaju prebivalište na ruralnom području općine Tuzla, Lukavac, Živinice i Kalesija. Udruženje Bosper će ovim pozivom izabrati ukupno 6 korisnika.

II. USLOVI ZA DODJELU PLASTENIKA ZA POLJOPRIVREDNU PROIZVODNJU

Pravo na dodjelu plastenika za poljoprivrednu proizvodnju površine 100m2 mogu ostvariti sva zainteresovana nezaposlena fizička lica – osobe sa invaliditetom koja imaju prebivalište na ruralnom području gore navedenih općina i koja posjeduju zemljišnu parcelu ili imaju pravo raspolaganja zemljišnom parcelom sljedećih karakteristika:
 Parcela površine minimalno 150m2 ( dimenzija ne manjih od 7 x 22 m ) pogodna za postavljanje plastenika u vlasništvu ili pravu korištenja kandidata;
 Parcela sa mogućnošću navodnjavanja i obezbjeđenim minimalnim količinama vode za navodnjavanje 400 litara na dan tokom ljetnjih mjeseci;
 Nagib parcele do 2%;
 Parcela mora biti locirana u neposrednoj blizini objekta za stanovanje prijavitelja.

III. KRITERIJI

a) Status lica sa invaliditetom – dokazuje se riješenjem koje se pribavlja od strane nadležnog opštinskog referata boračko-invalidske zaštite gdje se vodi službena evidencija (ratni vojni invalid, civilna žrtva i sl.), dok za lica sa stečenim ili urođenim invaliditetom dokazi se pribavljaju od Biroa za zapošljavanje, Centra za socijalni rad ili drugih nadležnih institiucija i ustanova.
b)Stanje socijalne potrebe prijavitelja (što odnosi na postojanje/nepostojanje zaposlenja, primanje naknada i pomoći, prihod od imovine, starosnu dob lica). Primanja u porodici prijavitelja – se dokazuju čekom od penzije ili invalidnine, uvjerenje poslodavca o visini prihoda. Pripadnost određenoj socijalno ugroženoj kategoriji – se dokazuje potvrdom da se radi o korisniku socijalnih davanja koju izdaje Centar za socijalni rad
c) Stanje socijalne potrebe lica koje prijavitelj izdržava ili lica koje izdržavaju i/ili njeguju prijavitelja (što odnosi na nepostojanje zaposlenja, primanje naknada i pomoći, prihod od imovine, dužinu trajanja statusa socijalne potrebe, brojnost i starosnu dob lica (npr. maloljetna djeca)) . Višečlanost porodice – se dokazuje kućnom listom ovjerenom od strane nadležnog opštinskog organa. Uz ovjerenu kućnu listu potencijalni korisnik je dužan priložiti rodne listove za sve maloljetne članove i kopije ličnih karti ili CIPS-ovu potvrdu za sve punoljetne članove porodice.
IV. OBAVEZNI DOKUMENTI

o Riješenje o statusu lica sa invalididtetom
o Potvrda o prebivalištu prijavitelja (kopija CIPS);
o Potvrda o nezaposlenosti prijavitelja – Biro za zapošljavanje. Potvrda treba sadržavati podatak o trajanju nezaposlenosti prijavitelja;
o Imovinski karton
o Potvrda o plaćenim porezima na imovinu i prihod od imovine ili potvrda da takvih plaćanja nije bilo
o Potvrda o primanju prijavitelja ( ček ili posljednja platna lista)
o Kućna lista (dokument po zahtjevu prijavitelja izdaje Općina);
o Potvrda o prebivalištu (kopija CIPS) – za svakog punoljetnog člana domaćinstva prijavitelja, koji je na kućnoj listi;
o Rodni list – za svakog maloljetnog člana domaćinstva prijavitelja koji je na kućnoj listi
o Potvrda o nezaposlenosti sa Biroa za zapošljavanje – za svakog punoljetnog a nezaposlenog člana domaćinstva koji je na kućnoj listi;
o Ček od zadnje penzije za svako penzionisano lice koje živi u domaćinstvu prijavitelja;
o Posljednja platna lista za svako zaposleno lice koje živi u domaćinstvu prijavitelja;
o Izjava o tačnosti/istinitosti prijavnih podataka.
o Izjavu da su obezbjedili zemljište za postavljanje plastenika
o Izjava da će pohađati edukaciju predviđenu u od strane agronoma Udruženja BOSPER

 

V. PODNOŠENJE PRIJAVA i DOKUMENATA
Prijave sa traženim dokazima o ispunjavanju kriterija za dodijelu podrške potrebno je poslati na adresu:
Udruženje BOSPER, ul. Bukinje b.b. ( staklenik kod Termelektrane) 75000 Tuzla sa naznakom « prijava za podršku « ili lično dostaviti u prostorije Udruženje u terminu
od 08-15h.

Sve dodatne informacije, uključujući potpune informacije i pomoć za prijavljivanje na Javni poziv možete dobiti u prostorijama Udruženja na gore navedenoj adresi i na telefon broj 035/317 030.

Javni poziv će biti objavljen i na zvaničnoj internet stranici Udruženja Bosper: www.bosper.ba te na oglasnim tablama Općina , Centara za socijalni rad i Biroa za zapošljavanje.
Dostavljene prijave i dokazi neće se vraćati kandidatima.
Javni poziv ostaje otvoren do 06.09.2013. (petak).

Neblagovremene i nepotpune prijave neće se uzimati u razmatranje.

 

VI. IZBOR KORISNIKA


Izbor korisnika nakon zatvaranja Javnog poziva izvršiće komisija sastavljena od predstavnika Udruženja Bosper i Centra za socijalni rad Tuzla i Centra za socijalni rad Lukavac.
Komisija zadržava pravo da u procesu odabira korisnika traži i dodatne informacije i dokaze direktno od potencijalnih korisnika ili službenim putem. Kod odabira korisnika, prednost će imati kandidati čiji je porodični standard niži. Prioritet će se dati ženama, porodicama sa više djece, novo-nezaposlenim i dugoročno nezaposlenim osobama sa područja navedenih općina.
Rang lista podnosilaca prijava, koja će biti definisana od strane komisije, biće oglašena na način i mjestima gdje je i objavljen Javni poziv.
Nakon odabira sa korisnicima će se potpisati ugovor o dodjeli podrške gdje će biti definisana sva prava i obaveze ugovornih strana.

U Tuzli, 26.08.2013.
Nezir Hodžić, Predsjednik
Skupštine Udruženja

 

Kalesija Online

Znate nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
[contact-form-7 id="257132" title="Report error"]

Komentari

Kalesija: Otvorena savremena benziska pumpa i autobuska stanica, inves …

Učenici Behram-begove medrese prodajom kolača prikupili 1200 KM koje …

U januaru turniri u mlađim kategorijama pod okriljem OS FBiH: Kalesij …

KK “Basket” slavio u Vogošći, KK “Živinice” …

GKUD “Halisije” vrši upis novih članova

EPBiH: Zbog snježnih padavina na području TK bez struje oko 11 hilja …

CLOSE
CLOSE