24.aug.2013
Ko sve želi da bude uzor u znanju i ponašanju našim osnovcima, odnosno da se domogne posla u školama, najbolje je pokazao nedavno završeni konkurs za prijem nastavnika u osnovne i srednje škole u Tuzlanskom kantonu.
Osim obavezne dokumentacije, svi kandidati pristupili su i obaveznom intervjuu koji je sa sobom nosio najmanje tri i najviše devet bodova u ukupnom zbiru na bodovnoj listi za prijem u radni odnos. Šta su pokazali intervjui, niko zvanično još ne želi objelodaniti, ali o tome da su pljuštale trojke, Tuzla uveliko bruji.
Na intervjuima je, kažu, bilo raznih kandidata, počevši od onih koje bi po kvalitetu znanja i ponašanja te prezentiranoj viziji organizacije nastavnog procesa poželjela svaka obrazovna ustanova, do onih kojima normalan čovjek teško da bi na čuvanje povjerio i kućnog ljubimca, a kamoli na edukaciju i odgoj vlastito dijete.
Uz pojedince s diplomom profesora razredne nastave koji nisu znali ćirilično pismo, u želji da se domognu devetke na intervjuu, bilo je i onih koji su, umjesto autoritetom znanja i držanja, članove komisija pokušali impresionirati “autoritetom” svog izgleda.
Pojedine kandidatkinje tako su na intervju ušetale s nečuveno dubokim dekolteima i još nečuvenije kratkim suknjama, smatrajući to dovoljnim dokazom njihove profesorske sposobnosti, a što se u konačnici pokazalo kao izuzetno pogrešan potez. Za pokazano komisija ih je ocijenila najnižom ocjenom, odnosno “mršavom trojkom”, i ljubazno im zahvalila na “učinjenom trudu”. Što je najgore, ocjena s intervjua vrijedi dvije godine!