16.jan.2013
Muslimanima islam treba biti prvi i glavni brend u životu
U organizaciji “Proaktive”, asocijacije za kreiranje i razvoj pozitivnih vrijednosti, u kalesijskoj Gradskoj biblioteci održana je tribina s temom “Biti musliman je univerzalni brend”. Na tribini su, uz tri hafiza: hfz. Husejna ef. Smajića iz Kalesije, hfz. Ismaila ef. Čehića iz Brčkog, i hfz. Damira ef. Jahića, govorili i Nisad ef. Drndić iz Gradačca i mr. Mirsad ef. Arnautalić.
U naizmjeničnom obraćanju publici, koje je trajalo puna dva sata, predavačili su iznosili dokaze da je islam univerzalni brend, potvrđujući to i činjenicom da sve veći broj ljudi na Zapadu prihvata islam.
– Islam zaista jeste univerzalni brend, ali, nažalost, većina muslimana je udaljena od osnovnih postulata islama i ne snalazi se u njegovom razumijevanju niti u njegovom adekvatnom iterpretiranju. Nikako da se probude iz dubokog sna i iluzije da noseći samo odijelo islama mogu biti spašeni i srećni. Potrebno je da se probude, da se pokrenu, da i sami učine nešto kako bi se njihovo stanje promijenilo nabolje. A neće se promijeniti ako oni sami sebe ne promijene, ako ne promijene svoj odnos prema islamu i ako islam ne bude prvi i glavni brend u njihovome životu, rečeno je, između ostaloga na tribini.
Iako je tribina trajala puna dva sata, publika je cijelo vrijeme sa velikim zanimanjem pratila izlaganja vrsnih predavača.