03.dec.2011
Posebna tehnologija praćenja oka tačno mjeri gdje se pogledi kupaca najviše zadržavaju na internet stranicama. Saznajte gdje ljudi najviše gledaju kada su u pitanju društvene mreže.
Tehnologija praćenja oka tačno mjeri gdje se pogledi kupaca najviše zadržavaju. Kompanijama, svima koji nešto prodaju i reklamišu, ova mjerenja pomažu da saznaju koliko je njihovo predstavljanje budućim kupcima uspješno. Putem ovoga može se saznati šta kupci najviše gledaju i prema tome usmjeriti poslovno djelovanje.
Mashable je odlučio ovu tehnologiju isprobati na društvenim mrežama te je, iako je uzorak bio mali, došao do zanimljivih saznanja. Naime, tehnologijom praćenja oka mjerili su 30 osoba na njihovim web kamerama dok su gledali Facebook profile, LinkedIn, YouTube, Google+, Twitter, Tumblr i još neke društvene mreže.
Tako se na Facebooku najviše gledala slika profila. Na LinkedInu se, za razliku od slike profila i ostalih stvari, najviše gledalo u poslovnu titulu. Ljudi dosta gledaju i u one male thumbnailove prijatelja koje su na Google+, Facebooku i Twitteru. Takođe, što se ide prema dnu ovih stranica, opada i broj pogleda usmjerenih ondje. To je posebno vidljivo na specijalizovanim profilima poput Pinteresta i Digga kao i na Facebooku. Nešto manje je to vidljivo na Twitteru i You Tubeu.