Naučnici koje je predvodila dr. Hanna Krasnova sa Univerziteta Humboldt u Berlinu ispitivali su korisnike Facebooka o njihovim osjećajima nakon korištenja platforme.
Više od trećine ispitanika odgovorilo je da ih uglavnom prate negativni osjećaji i da se uglavnom osjećaju frustrirano, ljuto i usamljeno.
Prema riječima stručnjaka, ljudi nakon što posjete profile svojih prijatelja postaju nezadovoljni svojim životom, osjećaju zavist te se počinju upoređivati sa svojim prijateljima.
“Osobe koje ne učestvuju aktivno u komunikaciji s prijateljima na društvenoj mreži, ne komentarišu statuse i fotografije prijatelja, već samo čitaju i pregledaju, su najčešće pogođeni, odnosno osjećaju se usamljeno i loše”, kazala je Krasnova.
Naučnici su istakli da se nerijetko dešava da zbog zavisti korisnici počnu uljepšavati svoj profil, isticati svoje uspjehe ili objavljivati fotografije na kojima dobro izgledaju.
“S obzirom na činjenicu da ljudi širom svijeta koriste Facebook, a zavist je univerzalni osjećaj, mnogo ljudi je podložno ovim bolnim posljedicama”, istakla je Helena Wenninger, koautorica stidije u kojoj je učestvovalo 600 osoba.