U Mješovitoj srednjoj školi Kalesija održan je dvodnevni seminar za nastavnike i stručne saradnike na temu “Canvas model poslovanja”. Organizator seminara je MSŠ Kalesija uz saglasnost Ministarstva obrazovanja, a sponzor istog je Centar za napredne studije Sarajevo. Predavač je prof.dr.sc. Dženan Kulović.
“ Posebno mi je drago da imamo jako veliki odaziv profesora ove škole koji su na neki način shvatili važnost i značaj ove neformalne edukacije, neformalnog vida obrazovanja za njihov razvoj. Kada je riječ o Canvas modelu, radi se zaista o jednom kvalitetnom modelu koji ima za cilj izradu strateške platforme školske ustanove. Mi smo nekako zajedno, sa svim zaposlenim koji su prisutni na ovom seminaru, na neki način ušli u neke ključne aspekte i procese koje jedna škola obavlja. Pokušali na neki način da ih sagledamo kako izvana tako i iznutra da jasnije i preciznije definišemo ko su korisnici, kakvu vrijednost to škola isporučuje, sa kavim resursima raspolaže i da pokušamo zajednički odrediti i redefinisati kakav je to uticaj odnosno misija koju škola ima.” kazao je prof. dr. sc. Dženan Kulović.
Značaj seminara istakao je i direktor MSŠ Kalesija Mensur Malović:
” Mi se kao škola nalazimo na jednoj raskrsnici i definitivno moramo promijeniti način poslovanja prije svega prema našim klijentima a to su učenici i roditelji,lokalna zajdednica. Ovaj model je jedan od načina na koji bismo trebali da radimo u narednom peridu. Mi se trenutno nalazimo u jednoj situaciji gdje vršimo upis učenika, gdje zaista moramo promijeniti metodologiju, pristup kako bismo dobili što je moguće veći broj učenika i zadržali postojeća zanimanja“.
Nedostatak broja učenika problem je u Bosni i Hercegovini, kaže Malović. MSŠ Kalesija je nekada imala preko 1400 upisanih učenika, trenutno u pomenutoj školi je 570 učenika. Zbog toga su promjene u poslovanju potrebne.
Direktor MSŠ Kalesija zahvalio se Centru za napredne studije i profesoru Kuloviću na relaizaciji ovog seminara, te se nadaju da će primjena naučenog u narednom peridu donijeti rezultate.