„Dakle, to bi se koncentričnim krugovima vršio prevoz u gradu gdje bi autobusi išli svako tri do četiri minuta u vrijeme špica i svako deset minuta u nultom periodu. S tim da bi u Tuzli napravili i oko pet sekundarnih stanica gdje bi putnici iz prigradskih naselja dolazili mini busevima,a zatim presjedali u druge“, rekao je za RTV Slon Aid Berbić – zamjenik šefa u Službi za komunalne poslove Općine Tuzla.
Na taj način smatra Berbić, gužve na južnoj magistrali bi bile smanjene i za oko 60 posto, a prednost putnicima bila bi i mogućnost kupovine dnevne karte. Npr. putnik koji krene iz Gornje Tuzle sa jednom gradskom kartom bi mogao presjesti i u drugi autobus koji vozi do Irca i slično. Time bi uveliko došlo i do uređenja taksi prevoza. Pored toga planirano je i ukidanje autobuskih stanica koje su vlasnici agencija sami sebi napravili odakle kreću za zemlje Evropske unije. Prvenstveno je riječ o stanici napravljenoj na Stupina i na parkingu preko puta BKC-a Tuzla.
„Mi ćemo nastojati kao is vaki savremeni grad nastojati da uredimo ovu oblast i da stanicu stavimo u funkciju i da se zna kada autobusi odlaze i dolaze“, ističe Berbić.
Berbić ističe da bi uvođenjem ovog principa saobraćaja i općina Tuzla imala veliku korist,jer bi prevoznici koji ispunjavaju uslove za obavljanje gradskog prevoza morali dobiti i koncesije i plaćati ih. Pored rasterećenja saobraćaja na južnoj magistrali, Općina Tuzla planira i modernizirati autobuska stajališta, tako da bi na svakome bio postavljen displej koji bi pokazivao kada gradski autobus nailazi. Iako još nije poznat tačan datum početka primjene ove odluke, u Službi za komunalne poslove su mišljenja da politika neće zaustaviti ovaj projekat te da će početkom naredne godine doći do njegove realizacije.