Društvene mreže poput Facebooka, Twittera i Google+ dozvoljavaju nam povezivanje sa igračima na našem tržištu. Ali, ukoliko se koriste nepropisno, društvene mreže mogu biti opasna platfroma za uništavanje ugleda poduzetnika.
Portal Entrepreneur naveo je pet načina na koje korisnici društvenih mreža mogu uništiti njihovu online reputaciju kao i upute kako upravljati time:
1. Dosadni postovi
Dosadan post je bilo šta što pokazuje nedostatak osobnosti i perspektive. Davanje nove perspektive nekoj staroj temi ili borba protiv statusa quo je ono što će biti primijećeno. Zapitajte se kako možete unijeti vaš karakter ili osjećaj za humor u svaki vaš post. To je suština brendiranja. Posljednja stvar koju želite jeste da budete zaboravljeni.
2. Nepoštovanje ostalih
Društvene mreže nisu mjesto na kojem ćete rješavati svoje probleme s drugim ljudima. Između vrijeđanja nekoga javno na internetu ili vikanja na zaposlenika u trgovini nema razlike. Da, to privlači pažnju ljudi, ali ne onu pažnju koju želite.
Nažalost, što ste popularniji na društvenim mrežama više ljudi želi da vas diskredituje. Ali nemojte im se svetiti javno. Izbrišite negativan komentar, blokirajte osobu i onda odlučite ako želite riješiti problem privatno ili pređite preko toga.
3. Nedovoljno promovisanje drugih
Kada gradite vlastiti biznis i razvijate jaku mrežu željet ćete razviti reputaciju s nekim ko prosvjetljava druge. Promoviranjem drugih, ne samo da će oni osjećati dug prema vama, već ćete pokazati da ste sigurni u svoj uspjeh i da imate sposobnost isticanja drugih u vašoj industriji. Kada vam neko da dobar savjet postavite ga na Facebook ili Twitter i tagujte tu osobu.
4. Ne odgovarate na komentare
Ne odgovarati na komentare na vašem blogu ili društvenoj mreži je isto kao da započenete razgovor s nekim i ignorišete njegov odgovor. Aktivno pregledavanje komenatara i pitanja na svaki post može biti zamorno, ali postavljanjem jednog pratećeg komenatara na post možete pokazati kako ste angažovani.
5. Biti tagovan na upitinim fotografijama
Svako od nas je bio fotografisan u nekoj pozi koja bi se trebala zvati “Ovo nije onako kako izgleda”. Koliko god neke fotografije izgledale zabavno, razmislite dva puta prije nego dozvolite nekome da vas taguje. Kao vlasnik biznisa budite mudri u vezi s tim kako želite da vas javnost percipira. Izbrišite tag ili izbrište sebe sa bilo koje takve fotografije.