Site iconNEON Televizija

Frizerka Amela Hatunić: “Frizerske usluge su poskupjele, ali i zahtjevi klijenata su se povećali”

Frizerski salon “Amela” u Živinicama uživa dugogodišnju tradiciju i reputaciju za vrhunske usluge, zahvaljujući vlasnici Ameli Hatunić, koja je kroz godine predanog rada i brige za klijente stekla povjerenje i zadovoljstvo svojih mušterija.

Iako se suočava s izazovima poskupljenja i sve većim zahtjevima klijenata, trudi se održati visoki standard usluge. Njena posvećenost kvaliteti i profesionalizmu ostaje nepromijenjena, jer je cilj pružiti najbolje moguće iskustvo svakom posjetitelju koji dođe u salon.

“Često nas kritikuju zbog poskupljenja ili zbog navodnog neizdavanja računa, ali želim napomenuti da imamo zakonski reguliran fiskalni uređaj i prijavljene radnike, te smo obavezni kucati račune. I nama je sve poskupilo, obaveze i zahtjevi mušterija. Nekad se šišalo sa mašinicom jednom koja košta 130 KM, sada idu tri mašinice za jednu frizuru. Svaka od njih košta od 300 do 500 KM. Poskupio je kompletan materijal to svi znamo od običnih gelova, šampona. Kod žene sve žele i hoće, kao na fotografiji koju pokažu, a da bi bilo tako moraš uložit u bolji potrošni materijal, razne serume, tretmane zaštite koji koštaju itekako. I sve se to naplati, ali cijene šišanja kod mene lično je muško 10 KM, prošle godine je bilo 8 KM. Za žene sad je 15 km, a bilo je 10 KM.”, ističe Hatunić za portal ntv.ba, koja dodaje da bez obzira na poskupljenje frizerskih usluga, cijena ne utiče na ponovnu posjetu salonu njenih mušterija.

“Naši sugrađani koji dođu iz dijaspore su moje stalne mušterije. Ima i novih mušterija koje dolaze po preporuci. Najčešči tretmani koje žene koriste su farbanje kose i zadovoljne su našim radom, a kako kažu cijena im je 2 do 3 puta manja od one koju bi platile u državi iz koje dolaze, a ističu i da je naša usluga bolja.”

Možda su cijene u porastu, ali i zahtjevi klijenata su se povećali, ističe naša sagovornica.

“Možda jeste poskupilo, ali i zahtjevi samih mušterija su na većem nivou. Popiješ dva pića za sat vremena, a frizuru imaš 15 dana do mjesec. I na kraju moramo i mi dati radniku tu platu veću, moramo i mi frizeri otići u mjesečnu kupovinu namirnica, moramo živiti, nismo ni mi socijalna ustanova. Ako je sve poskupilo moramo i mi naše usluge.”

Amelu smo pitali koji su trenutno najpopularniji frizerski terndovi.

“Muškarci kada su u pitanju klasika je uvijek prisutna. Trenutno su popularne fade frizure, buzz cut, moderne retro itd. Žene kad su u pitanju to su neke srednje dužine, ravne ili blago stepenaste sa šiškama koje istaknu sa pramenovima balayage tehnikom, iako možda i nisu zadnji trend. Kod nas su popularni plavi hladniji tonovi, iako ja lično više volim te tople tonove. Održavanje trendi frizure puno zavisi od samog šišanja, to je najbitnije ošišat ili predlozit dužinu, oblik na spram određene kose, oblika lica, pa tek onda da se ista ta frizura održava.”

Exit mobile version