Mnogi korisnici usluga “BH Telecoma” negoduju zbog nove ponude BH Telekoma pod nazivom “Dopuniš više, dobiješ više”.
Riječ je o ponudi kojom uz kupovinu dopune za mobilne telefone u vrijednosti od pet do 50 KM telekom operater nudi i bonus u istom iznosu.
Građani tvrde da su ostali neugodno iznenađeni kada su, nakon uplaćene dopune, došli do saznanja da im je za nekoliko dana nestao taj bonus, iako ga nisu ni potrošili. Ovo smatraju klasičnom prevarom.
Jedna Sarajka, koje je od Avaza tražila da joj ne objavljuje ime, ispričala je da je kupila dopunu od 50 KM te odgovarajući bonus u istom iznosu koji je istekao za samo sedam dana.
– Kada sam se obratila “BH Telecomu”, pokazali su papir gdje sitnim slovima upozoravaju na ovu mogućnost. Mi, korisnici, međutim, taj dopis nismo dobili. Jer da jesmo, sigurno mnogi ne bi uopće ni pristali na ovu ponudu. Ovo je očigledna prevara – kazala je ova Sarajka.
Nađa Lutvikadić, portparol “BH Telecoma”, kaže za “Avaz” da opis ove usluge stoji na internet-stranici ovog telekom operatera te da je objavljen u glasilima gdje se reklamiraju.
– Naša procjena je da su korisnici navikli da informacije dobiju na našoj internet-stranici ili putem korisničkog servisa na broj 1444 – rekla je Lutvikadić.
Ombudsmen za zaštitu potrošača u BiH Dragan Doko navodi da je na ovaj način potrošaču prekršeno jedno od osnovnih prava – pravo na informiranost koje je propisano članom 3. Zakona o zaštiti potrošača u BiH.
Avaz