U Velikoj Britaniji je u posljednjih 12 mjeseci izuzetno popularan sistem „uradi sam“ što se može vidjeti iz podataka internet pretraživača – riječ „how to“ se pojavljuje veoma često.
U susjednoj Hrvatskoj, prošle godine prvo mjesto su zauzeli pojmovi „njuškalo“ i „igre“, pored već prožvakanih riječi (Facebook, Twitter, isl). U Srbiji prošle godine je postojala velika potražnja za polovnim automobilima, ako je vjerovati Google statistikama.
U našoj zemlji korisnici interneta u 2011 godini su najčešće tipkali pojmove Džeko i Đoković, nakon toga na listi su se našli razni sajtovi sa polovnom robom. Bosanci su posebno poludjeli za igricama na sajtu pod imenom Friv.com, što se može zaključiti iz Google statistike za tekuću godinu. Interesantno je da se pojmovi kao što su „porezna uprava“ sve češće unose u pretraživače u posljednjih 30 dana.
Što se tiče Federacije BiH, pojavna je potraga za online kladionicama, a i državna lutrija je sve praćeniji termin. U Republici Srpskoj interesantno je izdvojiti sve frekventiju pojavu termina „vojna akademija“ u pretraživačima u posljednjih mjesec dana.
U posljednjih tri mjeseca, ako je vjerovati statistikama koje pravi Google, korisnici interneta u našoj zemlji su se sve više informisali o zimovanju upravo preko Google pretraživača.
Uz ovu posljednju informaciju dodat ćemo da se sa dolaskom proljeća mijenja i spisak najtraženijih pojmova. Vremenska prognoza se polako penje ka vrhu traženih informacija.