Kardas, koja je napisala brojna djela i organizirala mnoge seminare o ovoj temi, kazala je da su ciljne grupe tajne i podsvjesne propagande svi ljudi, počevši od djece, pa sve do starih osoba, ali da su prioritetna skupina ustvari malodobna djeca. Ona ističe da je podsvejsnu propagandu veoma teško, nerijetko i nemoguće otkriti, jer je osnovni cilj takve poruke da djeluje podsvjesno i da ne bude prepoznata kao direktna poruka.
„Za običnog gledatelja je prosto nemoguće da otkrije tajnu i podsvjesnu propagandnu poruku, jer je njihov cilj da budu tajne, a djeca su kategorija koja se u ovoj branši smatraju ‘lakim zalogajem’ i najčešće su žrtve takve prakse“, kazala je Kardes.
Zbog dobre maskiranosti i upakovanosti u sadržajima emisija, propagandne poruke nije moguće podvrgavati sudovima dobro-loše, tačno-netačno, a medijska propaganda u vidu medijskih emisija i filmova zahtijeva mala sredstva, pa su i sami glumci nerijetko žrtve tajne i podsvjesne propagande.
Ističući da se radi o ozbiljnom problemu, koji za posljedicu ima devijantne i destruktivne nove generacije, Kardas je istakla da je prvi i za sada najefikasniji način borbe protiv ovog zla da se gledanje televizijskih programa djeci dozvoljava selektivno i vremenski ograničeno.
Izvor: Anadolija