Site iconNEON Televizija

Novi propust: Lični podaci sa Facebooka u rukama oglašivača!


“Symantec”, kompanija koja se bavi sigurnošću na internetu i isporučuje sigurnosna softverska rješenja, otkrila je da je Facebook veliki broj aplikacija nenamjerno proslijeđivao lične podatke korisnika oglašivačima.
Radi se o informacijama sa profila, fotografijama, čak i historiji razgovora (chat) korisnika. Ona kompanija tvrdi da je tokom godina stotine hiljada aplikacija nenamjerno proslijeđivalo ove podatke trećim stranama, najčešće oglašivačima. Srećom, navodi se u zvaničnom saopštenju, one nisu bile svjesne da imaju pristup ovim podacima, tako da ih nisu ni iskoristile, prenosi “B92”.

Iz “Symanteca” su rekli da su kontaktirali Facebook ovim povodom i da je Facebook pokrenuo određene akcije kako bi ispravio grešku. Oni, takođe, kažu da ne mogu procijeniti koliko korisnika je ugroženo, ali da preporučuju korisnicima da promjene svoje šifre.

Agencija “Reuters” je, u međuvremenu, dobila izjavu portparola “Facebooka”, Malori Lucič, koja kaže da je Facebook sproveo detaljnu istragu i da ne postoje dokazi da su lični podaci korisnika dospjeli u posjed trećih strana, ali i da su napravljene određene izmjene u skladu sa Symantecovim upozorenjem.

Exit mobile version