18.mar.2020
Molimo cijenjene korisnike da maksimalno uvažavaju ozbiljnost novonastale situacije te da pokažu visok stepen uvažavanja spram napora koje činimo da usluge interneta i televizije u ovim teškim trenucima održimo stabilnim i dostupnim, pa s tim u vezi molimo vas da manje tehničke probleme pokušavate rješavati uz upute koje ćete dobijati nakon što pozovete naš besplatan broj za podršku korisnicima.
Također, apelujemo na sve naše korisnike da, ukoliko je to moguće, uplate vrše elektronskim putem obzirom da je većina banaka najavila mogućnost elektronskih transfera i plaćanja računa bez uzimanja naknade. Ukoliko to nije moguće, prodajno-naplatno mjesto će i dalje primati uplate uz molbu da se poštuju nova predviđena pravila istaknuta na naplatnom mjestu. Također, molimo korisnike kojima je naložena obavezna mjera samoizolacije po povratku iz inostranstva da o tome obavijeste našu tehničku podršku prije prijave eventualnog kvara kako bi se rješavanju istog pristupilo na adekvatan način, a s obzirom da bi u suprotnom došlo do kršenja zakona i uopćenog ugrožavanja cjelokupnog sistema pružanja usluga. Neon Solucije d.o.o. u ovim teškim trenucima obećava, kao i u svim prethodnim godinama, da će i dalje biti na usluzi svojim korisnicima te da će osigurati neometanu isporuku usluge interneta i televizije koji u ovim vremenima preporučene samoizalocije predstavljaju prozor u svijet, kanal informisanja i značajan front u zaustavljanju ove pandemije.
Čvrsto vjerujemo da ćemo zajedničkim snagama i odgovorno prebroditi ovu krizu!
Vaše Neon Solucije