U toku pojačanog nadzora, nad radom gore pomenutih subjekata nadzora, posebna pažnja će se posvetiti na:
- Kontrolu rješenja o ispunjenosti uvjeta u pogledu prostora, kadra i medicinsko – tehničke opreme za obavljanje zdravstvene djelatnosti,
- Kontrolu dijagnostičke, terapijske i druge opreme za sigurno i savremeno pružanje zdravstvene zaštite za djelatnost za koju je osnovana,
- Kontrola prostorija za prijem oboljelih, odnosno zdravih osoba, za obavljanje dijagnostičkih i terapijskih postupaka liječenja i smještaj pacijenata, kao i za čuvanje lijekova i medicinskih sredstava,
- Kontrola odgovarajuće vrste i količine lijekova i medicinskih sredstava koje su potrebne za obavljanje određene zdravstvene djelatnosti za koju se zdravstvena ustanova osniva,
- Kontrola obavljanja pripravničkog i specijalizantskog staža,
- Kontrola stručnog usavršavanja i donošenja plana stručnog usavršavanja zdravstvenih radnika i zdravstvenih saradnika,
- Kontrola dopunskog rada zdravstvenih radnika,
- Kontrola provođenja unutrašnjeg nadzora, odnosno donošenja godišnjeg programa provjere stručnog rada u zdravstvenoj ustanovi,
- Kontrolu uposlenog kadra, koja podrazumjeva kontrolu uposlenih zdravstvenih radnika u smislu Zakona o zdravstvenoj zaštiti („Sl. novine FBiH“, broj: 46/10 ), i to kontrola :
– odgovarajućih diploma koje se odnose na obavljanje zdravstvene djelatnosti za koju je osnovana,
– položen stručni ispit,
– da je upisan u registar nadležne komore i da posjeduje licencu
– za obavljanje specijalističke djelatnosti u oblasti zdravstva – specijalizacija iz te oblasti,
- Kontrolu preventivnih pregleda uposlenih ( prethodne, periodične, kontrolne i ciljane preglede ),
- Kontrolu sanitarnih pregleda radi zaštite uposlenih i ostalog stanovništva od zaraznih bolesti u skladu sa propisima o zaštiti stanovništva od zaraznih bolesti, zaštite potrošača, odnosno korisnika i druge obavezne zdravstvene preglede u skladu sa zakonom,
- Kontrolu zdravstvene dokumentacije i druge evidencije o građanima kojima pružaju zdravstvenu zaštitu, kao i podnošenje izvještaja o tome nadležnoj zdravstvenoj ustanovi u skladu s propisima o evidencijama u oblasti zdravstva,
- Kontrolu vršenja obavezne ( preventivne ) dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije u objektima zdravstvenih ustanova i nositelja privatne prakse,
- Kontrola sistema upravljanja medicinskim otpadom u skladu sa važećim standardima, kao i posebnim propisima koji reguliraju ovu oblast,
- Kontrola dokumentacije iz oblasti tržišne inspekcije,
- Kontrolu dokumentacije iz oblasti rada i radnih odnosa,
- Kontrolu dokumentacije iz oblasti zaštite na radu.
Obzirom da će kontrola biti vršena u mješovitim timovima, sugerišemo svim subjektima nadzora da pripreme svu dokumentaciju vezanu za gore pomenute predmete nadzora kako bi inspektori u što kraćem roku izvršili kontrolu i na taj način zaštitili Vas kao subjekta nadzora od uzurpacije Vašeg cijenjenog radnog vremena.
Svi subjekti nadzora koji ne otklone bilo koji nedostatak u svom poslovanju bit će sankcionisani u skladu sa Zakonom.
Ovo saopštenje za javnost, subjekti nadzora treba da dožive kao edukativno i preventivno djelovanje inspektora Kantonalne uprave za inspekcijske poslove Tuzlanskog kantona, a istovremano i kao poslednje upozorenje da se od strane ove Uprave neće tolerisati niti jedan prekršaj naveden pod 17. tačaka predmeta nadzora.
Pojačani nadzor u kontroli će trajati u kontinuitetu do potpunog uređenja ove oblasti.
Nakon ovog saopštenja za javnost inspektori Kantonalne uprave za inspekcijske poslove će djelovati isključivo represivno i izricati će najstrožije Zakonom predviđene mjere.