“Ni sendvič neću moći prenijeti preko granice, a da ne spominjem pršut ili jaje! A zašto? Kome je to u interesu?! Susjedi, odnosno BiH, svoj granični prijelaz napravili su na pravom mjestu i ostane li naš granični prijelaz ovdje gdje ga grade, vozit ćemo se cestom oko 2,5 kilometra do bosansko-hercegovačkog prijelaza. Tu je cestu prije nekoliko godina izgradila Hrvatska, novcem hrvatskih poreznih obveznika. Kada bi granica zaista bila tu gdje grade prijelaz, to bi značilo da smo mi u BiH izgradili cestu”, priča Dražen Efendić – Tade koji nas je sa Žarkom Delićem – Maćijem i Ivanom Runjom proveo preko policijskog punkta do graničnog prijelaza u izgradnji te dalje spornom cestom, oko koje je i njihova djedovina, do bosansko-hercegovačkog graničnog prijelaza.
“Austro-ugarska granica bila je još četiri kilometra dalje, na BiH teritoriju, a jasno je ucrtana na
U probleme s granicom dobro je upućen i Darko Gavrić – Čerčo iz HGS-a.
“Štetu je počinila Državna geodetska uprava. Kada su mjerili, nisu se potrudili komunicirati s domaćim stanovništvom”.
Na protestu pred graničnim prijelazom u izgradnji nedavno se okupilo dvjestotinjak ljudi, a ne zaustave li se radovi, Sinjani se ozbiljno spremanju fizički spriječiti njihov nastavak.